Mijn derde week in Brazilië - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Leon Prins - WaarBenJij.nu Mijn derde week in Brazilië - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Leon Prins - WaarBenJij.nu

Mijn derde week in Brazilië

Door: Leon Prins

Blijf op de hoogte en volg Leon

25 Mei 2014 | Brazilië, Holambra

Hallo allemaal,

Hier alweer mijn 3de reisverslag. Deze gaat over onze 3de week in Brazilië.

In onze 3de week in Brazilië hebben wij eigenlijk niet veel bijzonders gedaan. Maandag t/m vrijdag hebben wij gewoon weer gewerkt van 7 tot half 5. Wel hebben wij in deze werk week veel verschillende dingen gedaan. Dit waren vooral dingen waarbij we weer tussen de mensen kwamen te staan zoals, aan de poot machine staan, planten uitzetten, inhoezen, en ga zo nog maar even door.

Verder zijn we 's avonds na het werk telkens broodjes en boodschappen gaan halen voor die dag, en hebben we lekker even buiten uitgerust tot het weer afkoelde.

Vrijdag avond zijn we weer uit eten gegaan en hebben we heerlijk gegeten. zaterdag hebben we de voetbalwedstrijd Atletico Madrid - Real Madrid gekeken in een restaurantje met een lekker drankje.

Nu is het alweer zondag en ben ik dit reisverslag weer aan het schrijven. Het is niet zo goed weer dit weekend dus dat is wel erg jammer want nu kunnen we niet lekker in de zon relaxen maar moeten we iets anders gaan verzinnen wat we moeten doen.

Bij dit verslag zal ik nog even wat foto's van het bedrijf en ons stulpje zetten, want dit werd gevraagd en dan hebben jullie er een beetje een beeld bij.

Groetjes vanuit Brazilië

  • 26 Mei 2014 - 09:28

    Frans:

    Hoi Leon,

    Het ziet er leuk uit daar. Toch wel grappig dat jullie daar zitten en we hier al foto's hebben. Lees je ook nog verslagen van anderen? De meesten houden nu wel een blog bij. Ik krijg op maandag aardig wat mailtjes!

    Veel plezier nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leon

Buitenland stage Brazilië

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 4260

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 15 Juli 2014

Buitenland stage naar Brazilië

Landen bezocht: