Week 4 in Brazil - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Leon Prins - WaarBenJij.nu Week 4 in Brazil - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Leon Prins - WaarBenJij.nu

Week 4 in Brazil

Door: Leon Prins

Blijf op de hoogte en volg Leon

03 Juni 2014 | Brazilië, Holambra

olla,

Hier alweer mijn vierde reisverslag. In dit reisverslag is te lezen wat Rens en ik in week 4 allemaal hebben gedaan en ik kan je nu al zeggen dat we zeker niet stil hebben gezeten deze week.

Natuurlijk zal ik weer bij maandag beginnen. Maandag tot en met woensdag hebben we gewoon onze standaard door de weekse daagjes stage gelopen.
Donderdag ochtend hadden we ook stage gelopen en donderdag middag gingen we naar de hortitech beurs hier in Holambra. Dit was een soort zelfde beurs als in Aalsmeer en Naaldwijk alleen wat kleiner en meer toeristisch aangekleed met heel veel eet tentjes. Het was ook een beetje hetzelfde met allemaal verschillende standen van bedrijven alleen het was een wat breder assortiment. Zo had je stands met kwekers maar ook met tractoren en op pot machines. Hier zijn we een paar uur geweest en toen zijn we weer naar ons mooie stulpje gegaan.
Vrijdag hadden we weer een gewone stage dag maar deze liep anders dan normaal. Iemand had mijn vest voor de tweede keer voor de grap verstopt dachten wij. Maar toen de stage begeleider langs een huisje liep van een medewerker zag hij mijn vest gewassen en al aan de waslijn hangen. Het scheen dus dat één van de medewerkers mijn vest had gestolen. De medewerker van in de 20 bekende gelijk en andere dingen die weg waren had hij dus ook gestolen. Mijn stage begeleider wou dat ik hem aan gaf zodat ze hem op staande voet konden ontslaan zodat er geen geld meer over gemaakt hoefde te worden. Dit ben ik toen gaan doen met mijn stagebegeleider en zo werd het toch een ander dagje dan gewoon een stage dag.
Zaterdag mochten we gewoon weer lekker uitslapen en hebben we lekker heel de middag in de zon gezeten. Daarna zijn we nog even iets gaan drinken in een restaurantje en hebben we een taxi gebeld om is te kijken of ze hier ook uitgaansleven hebben, en ik kan je vertellen dat ze dat hebben.
Zondag hebben we weer lekker uitgeslapen, en toen stond plotseling de eigenaar voor de deur. (Geraldo) Hij vroeg of we zin hadden om mee te gaan met zijn gezin om even wat bij hem te komen eten en om daarna naar een wat luxere shopping te gaan om daar even rond te kijken en een bioscoopje te pakken, zo dat deden we graag.
Toen waren we rond een uurtje of 21:00 thuis en hadden we een aardig weekje achter de rug.

Groetjes vanuit Brazil

  • 03 Juni 2014 - 08:51

    Frans:

    Zo, mooi verhaal weer. Zo zie je maar weer, eerlijk duurt het langst. Wel weer aardig weekje dus en leuk dat ze jullie meenemen naar een beurs. Nog hollanders gezien op de beurs? Kunnen jullie je al een beetje verstaanbaar maken?

    Ik weet niet wanneer jullie terug gaan maar je zit alweer bijna op de helft. Meestal gaat de tijd daarna hard. Ik hoor en lees het wel. Groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leon

Buitenland stage Brazilië

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 4263

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 15 Juli 2014

Buitenland stage naar Brazilië

Landen bezocht: