Week 5 Brazilië - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Leon Prins - WaarBenJij.nu Week 5 Brazilië - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Leon Prins - WaarBenJij.nu

Week 5 Brazilië

Door: Leon Prins

Blijf op de hoogte en volg Leon

08 Juni 2014 | Brazilië, Holambra

goedendag allemaal,

Hier komt alweer mijn 5de reisverslag waarin ik vertel wat Rens en ik allemaal gedaan en beleeft hebben in week 5.

Maandag tot en met vrijdag hebben wij gewoon weer hele dagen stage gelopen. We hebben in deze week weer andere werkzaamheden gedaan en gezien, zodat we heel het logistieke proces door krijgen met alle handelingen die gedaan moeten worden.

Donderdag avond kwamen Rens zijn ouders aan bij ons in het warme Holambra. We hebben ze toen ontvangen, want ze verblijven ook in de pousada waar wij in zitten, en toen heeft Rens zijn vader even laten zien wat je allemaal heb in Holambra. Toen de volgende ochtend zijn wij gewoon naar stage gegaan en kwamen Rens ze ouders later om te kijken wat wij hier allemaal doen. Toen zijn we vrijdag uit eten gegaan met ze 4e, en toen kwam de Geraldo er ook later bij met zijn vrouw.

De volgende dag hebben we een taxi gepakt naar Campinas centrum en hebben we daar even rond gekeken en lekker op een terrasje gezeten. Toen 's avonds zijn we weer terug gegaan en zijn we weer met ze 4e uit eten geweest. Daarna zijn zij naar bed gegaan en zijn Rens en ik nog even blijven hangen met een drankje.

Nu is het alweer zondag en ben ik even alleen in ons stulpje omdat Rens en zijn ouders naar een museum hier gingen, en ik liever de finale van Roland Garros kijk op onze geweldige televisie, waar ik nu weer lekker mee door ga.

Groetjes vanuit Brazilië

• 10 Juni 2014 - 09:57

Frans:

Dat een mooi toestel. Speciale WK-editie of ga je dat ergens anders kijken?

Leuk dat jullie bezoek kregen. Blijven ze nog lang, pikken ze nog een wedstrijdje mee van Oranje? Hier gaat alles zijn gangetje. Wel wat tijd om dingen voor volgend jaar voor te bereiden. Dus dat is wel lekker.