Week 6 in Brazilië - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Leon Prins - WaarBenJij.nu Week 6 in Brazilië - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Leon Prins - WaarBenJij.nu

Week 6 in Brazilië

Door: Leon Prins

Blijf op de hoogte en volg Leon

15 Juni 2014 | Brazilië, Holambra

goedemiddag allemaal,

In dit verslag kunt u lezen wat Rens en ik allemaal hebben gedaan in week 6.

We beginnen zoals gewoonlijk weer bij stage. Maandag en dinsdag hebben we zoals gewoonlijk stage gelopen. Hier was niks bijzonders aan. Woensdag werden we 's ochtends opgehaald en zijn we naar de veiling in Holambra gegaan. Dit is een beetje te vergelijken met de veiling in Nederland alleen kleiner. Daarna zijn we gewoon weer naar stage gegaan, en 's avonds heb ik getennist met wat mensen die we hebben leren kennen.
Donderdag de dag dat het WK begon zijn we de dag eerst weer begonnen met stage. Toen om 15:00 uur mochten we eerder weg voor de wedstrijd van Brazilië. Onderweg naar huis merkte je dat de sfeer er goed inzat want overal waar je reed liepen mensen in Braziliaanse kleding, of toeterde auto's of zag je versiering, maar wat ook opviel was dat alles al geslote was, de scholen, de winkels enz. allemaal zodat ze de wedstrijd konden bekijken.
Brazil 3-1 Kroatië
Vrijdag moesten we ook weer gewoon stage lopen maar mochten we natuurlijk weer eerder weg om de wedstrijd van Nederland te kijken.
Spanje 1-5 Nederland
Toen 's avonds zijn we nog naar een feestje gegaan van wat lokale Brazilianen. Dit was erg gezellig en dat hebben we de volgende dag geweten.
Zaterdag hebben we uitgeslapen tot in de middag, en daarna zat er ook niet veel leven meer in ons en hebben we voor de rest niks meer gedaan.
Nu is het alweer zondag en zijn we lekker aan het genieten van de WK wedstrijden. Vanavond gaan we weer lekker uiteten en zo blijven we genieten hier in Brazilië.

Groetjes vanuit het zonnige voetballand Brazilië

• 16 Juni 2014 - 15:38

Frans:

Ja,

Die brazilianen zijn gek op voetbal (niet op werken....) maar dat laatste weet ik eigenlijk niet zeker. Het schiet al lekker op. Geniet er nog van.

Frans

• 28 Juni 2014 - 14:14

Oma:

Hallo Leon.
    Bedankt voor je kaart. Wat een grote stad met al die hoge flats.
    Nog drie weken dan ben je alweer thuis met veel verhalen en een mooie ervaring.
    Nu nog even genieten van de leuke dingen daar. Morgen Stefan z'n verjaardag en de voetbal.
    Dat wordt weer spannend voor ons is het een mooie tij 6 uur s'avonds. Ik weet niet hoe laat het dan bij jullie is bij Jetty en Sander is het 9 uur s'morgens. Nog een fijne tijd de groeten aan je vriend en tot ziens.
    groeten opa en oma.